W dzisiejszym świecie szkolenia immersyjne z wykorzystaniem technologii VR (Wirtualna Rzeczywistość), AR (Rozszerzona Rzeczywistość) i MR (Mieszana Rzeczywistość) zyskują na popularności jako innowacyjne narzędzia wspierające rozwój kompetencji pracowników. Dzięki nim możliwe jest stworzenie realistycznych symulacji, które angażują uczestników i pozwalają na zdobycie praktycznych umiejętności w bezpiecznym, kontrolowanym środowisku.
Niniejszy e-book powstał z myślą o tych, którzy chcą zrozumieć, jak te zaawansowane technologie mogą zostać wykorzystane w szkoleniach i jakie korzyści mogą przynieść dla organizacji i pracowników. Przeprowadzimy Cię przez podstawy technologii VR, AR i MR, wyjaśnimy, kiedy warto sięgnąć po każdą z nich, oraz zaprezentujemy przykłady i case studies pokazujące praktyczne zastosowanie immersji w różnych branżach.
Czego dowiesz się z e-booka:
Treści, na które warto zwrócić uwagę
Jednym z problemów związanych ze szkoleniem pracowników (także e-learningowym) jest ich umiejętność i zdolność zapamiętywania informacji prezentowanych w trakcie kursu. Dlatego w e-learningu świetnie […]
Na potrzeby warsztatów z metodyki e-learningu, które od lat prowadzę ukułam sobie termin opresyjny e-learning. Być może coś podobnego funkcjonuje na rynku – […]
6 października marka e-learning.pl zoorganizowała pierwszą edycję konferencji pt. E-learning w biznesie. Konferencja miała – oprócz dziesięciominutowego wystąpienia rozpoczynającego wydarzenie […]