Czego dotyczył projekt?
Wszyscy się zastanawiają w jaki sposób muzea, choćby takie jak nasze – Zamek Królewski na Wawelu, mogą wykorzystać e-learning. Muzeum, oprócz tego, że pokazuje i dba o zabytki, dziedzictwo narodowe i kulturowe, ma przekazywać wiedzę, którą ma zgromadzoną przez cały okres swojej działalności i wiedzę, którą cały czas pozyskuje. Jak ją najlepiej przekazać? Oczywiście każdy powie, że dzięki spotkaniom z kustoszem, edukatorem, czy przewodnikiem. Ale równocześnie te osoby muszą się wykształcić w bardzo wąskiej i specyficznej dziedzinie. Patrząc na ilość odwiedzających nas osób, czyli na Zamku Królewskim na Wawelu, potrzebujemy olbrzymiego grona przewodników, edukatorów, którzy następnie będą mogli przekazać tę wiedzę naszym odwiedzającym gościom. Jak to zrobić najlepiej? Oprócz tych spotkań właśnie poprzez e-learning.. Najszybciej, najłatwiej, w zaciszu domowym. Wtedy, kiedy nam to najlepiej pasuje, aby usiąść i nauczyć się, dowiedzieć, czasami zdać egzamin, uzyskać certyfikat, albo zostać naszym współpracownikiem zostając przewodnikiem, doktorem, albo będąc studentem – dowiedzieć się ciekawych rzeczy, które są potrzebne nam w czasie studiów od kuratora, czy kustosza zbiorów. – opowiada o celach projektu Marta Graczyńska, Pełnomocnik Dyrektora ds. edukacji i komunikacji.
Więcej o współpracy z e-learning.pl w naszym materiale wideo:
Treści, na które warto zwrócić uwagę
Jednym z problemów związanych ze szkoleniem pracowników (także e-learningowym) jest ich umiejętność i zdolność zapamiętywania informacji prezentowanych w trakcie kursu. Dlatego w e-learningu świetnie […]
Na potrzeby warsztatów z metodyki e-learningu, które od lat prowadzę ukułam sobie termin opresyjny e-learning. Być może coś podobnego funkcjonuje na rynku – […]
6 października marka e-learning.pl zoorganizowała pierwszą edycję konferencji pt. E-learning w biznesie. Konferencja miała – oprócz dziesięciominutowego wystąpienia rozpoczynającego wydarzenie […]