19 października 2022

E-LEARNING W BIZNESIE 2022: wykorzystanie e-learningu w obsłudze klienta na przykładzie Enel-Med

CASE STUDY Autor: Iwona Wieczorek

Zapraszamy do obejrzenia rozmowy, która miała miejsce podczas konferencji E-LEARNING W BIZNESIE 2022. „Wykorzystanie e-learningu w obsłudze klienta na przykładzie Enel-Med” to tytuł wystąpienia, gdzie gościem Moniki Wesołowskiej była Paulina Bogucka, Menedżer ds. e-learningu, Enel-Med, która odpowiadała m.in. na pytania:

  • Co sprawiło, że wprowadziliście Państwo rozwiązania e-learningowe w swojej ofercie?
  • Jakie czynniki wpłynęły na podjęcie takiej decyzji? 
  • Jakie wyzwania biznesowe stojące przez organizacją zdecydowały, że część oferty przełożyliście Państwo na e-learning? 
  • Jak tą zmianę przyjęli Państwa klienci, jakie są reakcje? Co Państwa w tych reakcjach zaskoczyło, a czego się spodziewaliście? 
  • Jak planowaliście Państwo projekt wdrożenia e-learningu? Z jakich etapów się składał, jak przebiegała ta zmiana? 
  • Jaką zmianę wygenerował e-learning?  
  • Jakie teraz – po x latach widzicie Państwo korzyści z wprowadzenia metody? 
  • Jakie macie Państwo plany rozwojowe w tym obszarze? 

Zapraszamy do wysłuchania zapisu całej rozmowy!

Polecane

Treści, na które warto zwrócić uwagę