Producent płyt meblowych, blatów kuchennych, laminatów oraz sztucznych oklein
Dostawca dla największych producentów mebli oraz klientów indywidualnych
Ponad 500 pracowników w tym 400 osób to pracownicy produkcji
Laureat prestiżowych nagród w branży, lider rankingów
PotrzebaKlienta:
Potrzeba przeszkolenia 60 pracowników objętych relokacją
Nauka języka czeskiego w czasie 6 miesięcy, w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w ramach pracy i w życiu codziennym
Możliwość rozszerzenia aplikacji o dodatkowe poziomy nauki lub/i kolejne języki
Weryfikacja i stały monitoring postępów
Zaproponowane rozwiązanie:
Nośnikiem treści merytorycznych była aplikacja mobilna – w wersji do ściągnięcia na telefony komórkowe i urządzenia mobilne będące w dyspozycji pracowników;
Program obejmował również działania weryfikujące uzyskiwane postępy w nauce;
Całość programu merytorycznego została obudowana działaniami marketingu motywacyjnego;
Cel działań motywacyjnych:
Zachęcenie użytkowników do aktywnego udziału w projekcie,
Stymulowanie ich aktywności szkoleniowej, tak aby użytkownicy chętnie przechodzili przez kolejne partie materiału, korzystali z wbudowanych w aplikację interaktywności i brali udział w testach podsumowujących.
Uzyskane rezultaty:
W ramach nauki języka 87% osób skorzystało z możliwości mobilnej nauki za pośrednictwem aplikacji.
60 uczestników, 6 miesięcy trwania projektu:
49% osób na poziomie B2
33% osób na poziomie B1
18% osób na poziomie A2
Przeprowadzona ankieta oceniająca skierowana do użytkowników aplikacji wykazała, że 85% ankietowanych oceniło pozytywnie przydatność aplikacji w nauce języka.
63% wskazywało jako zaletę mobilność – możliwość korzystania z zasobów w wybranym przez siebie momencie na tabletach.
67% ankietowanych wskazywało na wysoką atrakcyjność materiałów i inteface oraz łatwość wyszukiwania informacji.